SUBMARINE

Submarine är så bra! Hade sätt den innan men vem bryr sig. Den är jättemysig, vi satt på kulturhustaket, fasst det blev skitkallt sen. Alltså jävla vinter kommer från ingenstans... Lämna mig. Iallafall på väg dit sitter jag på tunnelbanan och kollar ut genom fönstret och ba livet leker :D Sen ba OJ bra att man tar med sig biljetten. Jag åkte hem för att hämta den och det ända jag inte gör är att ta med mig den. Köpte en ny kostade ändå bara 30kr, så det var lugnt. Vi träffade Edvin också, så vi såg hela filmen med honom, as cool kille vi träffade på AM konserten i maj, ska hem till honom imorgon så det blir najs! Aja men hejdårå, tänkte ta en webbcamera bild men det funkar ju fan tydligen inte....

Kommentarer
Postat av: Edvin

Tack men det är du som är as cool, Gabriela! Hoppas vi ses snart igen, haha! Jag vill se dina skolfoton och hur du bor på "gården" :)

2011-08-14 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0