Igår

Igår träffade jag Lisa för hon kom äntligen hem från Grekland, sen hade hon varit i Norge så har inte träffat henne på hur länge som helst. Hur som helst, gick vi på sommarbio i rålis. Vi var med Cato, Vanessa, Axel och Nim och sen träffade vi på Jasmine, Leo, Batan och Iris ett litet tag där oxå. Vaknade as tidigt idag, fattar inte varför så sitter i Lisas kök och alla sover utom Billi. Feeeeeettttt jobbig. Satt och åt frukost och så skulle han gosa med min jävla hand jag åt med och ställde sig på min tallrik helatiden och skulle äta ur smörförpackningen och så  åt han upp min ost när jag kolla bort... Snacka om jobbig. Men men han är förlåten han är ju trots allt retard på riktigt. Billi är en katt föresten.

Update: Vissa bilder funkar att lägga upp, störd dator. Äntligen lite bilder iallafall.  Här är Billi, såg att han hade somnat efter att jag hade lackat på honom och då fick jag jättedåligt samvete för han var så söt och då tog jag kort på han med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0